Vanocni retez z trznice...

Horký Aleš HorkyA@penam.cz
Středa Prosinec 15 10:11:31 CET 2004

No ja nevim, ale venkovni provedeni pouze znamena ze zarovicky jsou na nizke napeti.
Pokud jsem kupoval minuly rok venkovni svetylka,
bylo na nich s vykricnikem nakresleno ze adapter ma byt v dome.

Horky Ales

-----Original Message-----
From: mjfox@centrum.cz [mailto:mjfox@centrum.cz]
Sent: Wednesday, December 15, 2004 10:00 AM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Vanocni retez z trznice...

(Doufam ze je subjekt politicky korektni...)
Dostal jsem za ukol opravit "venkovni" vanocni
svetylka. Trafo 230/24VAC - kablik, krabicka s jednim cudlikem a asi
pet vetvi zarovicek. Zavada byla jednoducha - nesvitilo to. Kdyz jsem
se za pouziti sily dostal do jedne z tech krabicek, cekal me tak
trochu sok v podobe vyrazne oxidace az rezu na tistaku - proste tam
natekla voda, takze ono to "venkovni" je spis jen obchodni
nazev...

Skripaje zubama jsem tu krabicku ustrihnul, vyhodil do kose a
zarovicky napojil primo na 24VAC. Ted uz svitej (akorat uz - celkem
logicky - nikdy nebudou blikat).

Kdybyste si nekdo koupil podobne zarovicky a ovesil si s nima
zahradku, tak tu elektroniku radsi zavrete do igelitovyho pytliku
nebo
podobneho water-resistant obalu, vyrobce to udelal jen tak, aby to
bylo elektricky bezpecne, ale uz ne aby to preckalo vic nez jednu
zimu.

P.K.