Vanocni retez z trznice...

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Středa Prosinec 15 10:00:21 CET 2004

(Doufam ze je subjekt politicky korektni...)
Dostal jsem za ukol opravit "venkovni" vanocni
svetylka. Trafo 230/24VAC - kablik, krabicka s jednim cudlikem a asi
pet vetvi zarovicek. Zavada byla jednoducha - nesvitilo to. Kdyz jsem
se za pouziti sily dostal do jedne z tech krabicek, cekal me tak
trochu sok v podobe vyrazne oxidace az rezu na tistaku - proste tam
natekla voda, takze ono to "venkovni" je spis jen obchodni
nazev...

Skripaje zubama jsem tu krabicku ustrihnul, vyhodil do kose a
zarovicky napojil primo na 24VAC. Ted uz svitej (akorat uz - celkem
logicky - nikdy nebudou blikat).

Kdybyste si nekdo koupil podobne zarovicky a ovesil si s nima
zahradku, tak tu elektroniku radsi zavrete do igelitovyho pytliku
nebo
podobneho water-resistant obalu, vyrobce to udelal jen tak, aby to
bylo elektricky bezpecne, ale uz ne aby to preckalo vic nez jednu
zimu.

P.K.