problem s PCMCIA

Prichy prichy@volny.cz
Sobota Prosinec 11 16:41:34 CET 2004

mozna budu vypadat jako blbec, ale nikdy jsem se s nicim podobny  nesetkal

v setupu - jaky? zadny nemam, jen jsem tam vrzl tu kartu a uz nastal problem
(original  ovladace k PCMCIA lanku mam, k notasu ne)

jak vyhradim prostredky primo ve woknech (w98se)

pro upresneni - mate na mysli prostredky PCMCIA zasuvky??

jsem z toho jelen :))