problem s PCMCIA

Lukáš Loucanský lukasoftc@atlas.cz
Sobota Prosinec 11 18:23:04 CET 2004

ty windows se snazi mapovat prostredky ty 16bit karty do systemovy pameti,
mozna by pomohlo v excludovat ty prostredky, jenze
A000 do BFFF se excludovat vetsinou neda (VGA adapter) - takze bych zkusil
zacit v setupu - vyhradit horni pamet (termin z dob MSDOS) pro ISA, nebo
zkusit vyhradit ten
prostredek primo v oknech....stalo se mi dtto s wlan kartou na winxp - az
pak sem tu kartu zprovoznil na starsim pentiu s linuxem, kde jsem ty
prostredky vyhradil a memory manager linuxu je spravne nemapoval....

----- Original Message -----
From: Prichy
To: HW-news
Sent: Saturday, December 11, 2004 11:59 AM
Subject: OT : problem s PCMCIA

Zdravim vsechny a preji hezky vikend.

Mam nasledujici problem.
Koupil jsem si k starsimu notebooku (Digital Hinote Ultra II)
 PCMCIA lan kartu 16bit (micronet SP162TA) - notas nepodporuje CardBus,
proto 16-bit.
Po vlozeni mi hlasi:

System Windows nemuze identifikovat nebo pouzivat instalovanou kartu PC,
protoze
neni k dispozici oblast pameti pro komunikaci s timto zarizenim. Chcete-li
toto zarizeni,
musite zpristupnit nekterou z oblasti pameti.

Zjistete, zda se v souboru CONFIG.SYS nachazi odkaz na spravce pameti, ktery
znemoznuje pristup do oblasti  vyssi pameti v rozsahu A000 a FFFF.

V configu nic nemam a nevim jak dal pokracovat pri reseni tohoto problemu.
Poradte, prosim, uz jsem z toho za ty hodiny zkouseni trochu paf ;)

Prichy

http://www.nod32.com