OT:Jak namontovat vazani

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Pátek Prosinec 10 09:43:19 CET 2004

LR> Dobry den.
LR> Velmi se omlouvam za toto OT. Jedna se sice
LR> o HW, ale z ponekud jineho oboru.
LR> Snad mi to v patek odpustite.
LR> Koupili jsme v Tescu diteti bezky s vazanim
LR> (klasicke bezecke vazani "Nordic" bylo k lyzim
LR> prilepeno izolepou).
LR> Protoze uz je to mnoho let, co jsem naposled
LR> vazani k lyzim montoval, nepamatuji si spravny
LR> postup. Jde mi o urceni polohy. Vim, ze musim
LR> urcit teziste, ale nevim, kam namontovat to
LR> vazani vzhledem k tezisti.
LR> Velmi dlouho jsem patral na internetu, ale zadnou
LR> radu jsem nenasel.
> [...]

Obecne musi byt bezkove vazani tak, aby byla spicka o neco tezsi nez
pata, tzn. aby se lyze sama od sebe neodklapela od boty.
Nejsem si jisty zda u bezek nejsou take oznacene montazni body ("stred
lyze" a "stred boty") jako u sjezdovek, potom by se montovaly tyto
znacky na sebe.
Nekde ve sklepe asi budu mit navod ze stareho vazani, pokud by bylo
potreba mit oficalni navod tak bych to snad nasel.

Tomas