OT:Jak namontovat vazani

Luboš Rückl lubos.ruckl@quick.cz
Pátek Prosinec 10 09:29:37 CET 2004

Dobry den.
Velmi se omlouvam za toto OT. Jedna se sice
o HW, ale z ponekud jineho oboru.
Snad mi to v patek odpustite.
Koupili jsme v Tescu diteti bezky s vazanim
(klasicke bezecke vazani "Nordic" bylo k lyzim
prilepeno izolepou).
Protoze uz je to mnoho let, co jsem naposled
vazani k lyzim montoval, nepamatuji si spravny
postup. Jde mi o urceni polohy. Vim, ze musim
urcit teziste, ale nevim, kam namontovat to
vazani vzhledem k tezisti.
Velmi dlouho jsem patral na internetu, ale zadnou
radu jsem nenasel.
Jedina zminka byla o vrtani podle jakesi sablony,
jenomze u tohoto vazani zadna sablona nebyla.
Dalsi rada byla, ze si to mam nechat namontovat
v odbornem servisu. Ja ale o zadnem nevim
a chci si to udelat sam.
Poradte mi nekdo, prosim !!!

--
Lubos Ruckl