Zase nabijecka...

Lukas Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Středa Prosinec 8 16:13:35 CET 2004

> Vysvetleni nemam, jen se snazim respektovat elementarni fyzikalni
> pravidla a "neco malo" zkusenosti z praxe. Oboje mi rika, ze to je silne
> nepravdepodobne. Cili budto jste spatne meril proud, nebo mela pajka
> extremne nizky bod tani, nebo to bylo cele zabaleno ve vynikajici
> tepelne izolaci, nebo.....?

Pajka byla obycejna, pravdepodobne Sn60Pb s teplotou tani v okoli 185°C.
"Izolace" byla okolni neproudici vzduch o teplote cca 25°C. Proud jsem
meril multimetrem M-3850, meri (dostatecne) spravne.
Taky pro to, uprimne receno, nemam rozumne vysvetleni - jen vim ze jsem
to na vlastni oci videl a byl to schopen v tu chvili zopakovat. Asi to
pri nejblizsi prilezitosti zkusim, protoze mi to taky vrta hlavou.

Lukas Grepl