Zase nabijecka...

Jirka zaloha@volny.cz
Středa Prosinec 8 15:35:33 CET 2004

Lukas Grepl napsal(a):

> Slo o notebook, ktery potreboval napajeni cca 9-11V a po ruce byla
> autobaterka (majici v te dobe cca 12.5V). Potreboval jsem to nejak
> srazit a tak jsem tam dal jen tak do luftu k te autobaterce do serie par
> diod. Pri normalnim provozu bral ten notebook cca 1.5A a bylo to v
> pohode. Kdyz jsem do nej zasunul akumulator, zacal se dobijet a NB zral
> asi 2.8A. Pak se behem nekolika (rekneme 20ti) sekund rozpadl jeden ze
> spoju mezi diodami - a to opakovane kdyz jsem to zapajel. Mate nejake
> vysvetleni?

Vysvetleni nemam, jen se snazim respektovat elementarni fyzikalni
pravidla a "neco malo" zkusenosti z praxe. Oboje mi rika, ze to je silne
nepravdepodobne. Cili budto jste spatne meril proud, nebo mela pajka
extremne nizky bod tani, nebo to bylo cele zabaleno ve vynikajici
tepelne izolaci, nebo.....?

--
Jirka