Zase nabijecka...

Lukas Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Středa Prosinec 8 14:17:49 CET 2004

> Nevim, kdo to psal, ale neco takoveho tady padlo. Kazdopadne proud to
> musi byt obrovsky, kdyz napeti na diode je nejakych 0,8V (pri vetsim
> proudu), tak pro 10A je to 8W - fakt nevim kolik je potreba aby vyzarila
> vykon potrebny k ohrati cinu+olova na cca 250 st. Celsia...

Kupodivu moc ne. Mam praktickou zkusenost s 1N5403, ktere byly tri v
serii ve vzduchu na dlouhych nozickach. Kdyz se mi to samo rozpojilo
poprve, myslel jsem ze jsem to snad spatne zapajel. Ale kdyz odpadly
jeste i dvakrat pote... Proud tam netekl velky, jen asi 2-3A (coz je v
mezich te diody).

Lukas Grepl