CPU pro Felicii - zaver

mcmlxxx mcmlxxx@hantec.cz
Pondělí Prosinec 6 16:59:15 CET 2004

ne, ne, napsal jsem to jen stručně.
Pokud vím tak Felicie jsou jednobody ,vícebody a diesly.
Jednobod jsem měl rozebranej takže vím že se prostě zanáší -
jak jsem psal něco projde sáním vzduchu (prach), něco přímo od ventilu kterej
je u jednobodu hned pod vlastní klapkou (benzín) a navíc je tam přisávání
tenkou hadičkou z pod krytu vahadel motoru (olejový spray). Sundejte si ten kryt od
vahadel a uvidíte jak to tam cáká - taky se musej nějak mazat, že :)
Vícebodový systém nemá vstřikovací ventil ale 4 vstřikovací trysky
které jsou vsunuty přímo do bloku motoru a spojeny rozdělovacím
potrubím. Tam je klapka uplně mimo.
Nevím proč si myslíte že jsem se vším hned hotovej. Nikde jsem
nepostřehl že by autor uváděl že má vícebod, pokud jsem to někde
přehlédl, omlouvám se.

xxx