CPU pro Felicii - zaver

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Neděle Prosinec 5 18:30:31 CET 2004

Vy jste se vsim hned hotovej co?

Ten vstrik.ventil je hodne daleko za - ma to totiz vicebodej vstrik!!!

Jedina moznost je zaneseni castecek oleje z odvetrani klik.skrine a tam je
zase otazkou zda nekde neni neco spatne, neb takhle to ma vetsina aut a
nevsiml jsem si ze by s tim byl problem. Navic u relativne novyho auta.

Spis bych to videl treba na spatne menenej olej nebo moc oleje...

RadekCX

--
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolovßno Antivirovým systémem AVG.