Re: doplněk k FlashDisku

Jiri Polasek j.polasek@vpfm.cz
Pátek Prosinec 3 11:25:57 CET 2004

Např. www.lexar.cz
http://www.lexarmedia.cz/img/novinky_old/MP3_cap300_RGB.jpeg
JURP

Zdravíčko.
Dotaz směřovaný na mládež fandící MP3 přehrávačům (snad se najdou).
Mám firemní 1GB Flash Disk s USB2.0 rozhraním. Jelikož mi tam vždycky pár
set mega zbývá, táži se, zda neexistuje nějaký levný adapter bez vnitřní
paměti (proto píšu levný) do kterého bych strčil FlashDisk, baterku a
sluchátka a přehrával si MP3 ? Kdyby to mělo i tuner, to by byla věc.
Na netu jsem pátral, jsou tam mraky přehrávačů s kapacitou zpravidla 128MB,
narazil jsem na jediný který byl bez paměti ale zase uměl jenom nějaké
paměťové karty, nikoliv USB. Nemáte někdo lepší přehled ?