Re: doplněk k FlashDisku

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Pátek Prosinec 3 11:24:59 CET 2004

KL> Zdravíčko.
KL> Dotaz směřovaný na mládež fandící MP3 přehrávačům (snad se najdou).

Mládež už asi nejsem, ale snad to důvěryhodnosti odpovědi moc neubere.

KL> Mám firemní 1GB Flash Disk s USB2.0 rozhraním. Jelikož mi tam vždycky pár set mega zbývá, táži se, zda neexistuje nějaký levný adapter bez vnitřní paměti (proto píšu levný) do kterého bych strčil
KL> FlashDisk, baterku a sluchátka a přehrával si MP3 ? Kdyby to mělo i tuner, to by byla věc.
KL> Na netu jsem pátral, jsou tam mraky přehrávačů s kapacitou zpravidla 128MB, narazil jsem na jediný který byl bez paměti ale zase uměl jenom nějaké paměťové karty, nikoliv USB. Nemáte někdo lepší
KL> přehled ?
KL> Děkuji.

Kolega teď jeden kupoval, zdá že je zatím jediný na trhu.
http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=28385
Má jedinou nevýhodu - funguje jen s USB flashdiskem Sandisk :-(
Je to omezené jednak mechanicky a jednak sw, prevíti.

Tomáš