Jak jednoduse spocitat rosny bod

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Středa Prosinec 1 12:20:09 CET 2004

> Nie, nemusite.

Tomu se mi nechce nejak verit - to je v tom Basicu ten HW tak zakuklenej, ze
me uplne oprosti od toho co je uvnitr MCU? Tomu se mi nechce moc verit. A
pokud ano tak me to asi sebere zase hodne moznosti co ten HW skyta. Mluvim
pouze ze zkusenosti co jsem zkousel C od Hitecu a ted ten mikroPascal - ani
u jednoho jsem se bez znalosti HW neobesel (treba jen inicializace portu a
registru).

> Resp. nezacinate s Atmelmi (kto Vam vlastne povedal ze '52 =
> Atmel???)

No urcite asi ne - proste to mam nejak spojene s tim, ze je ten Atmel zde v
CR tak zavedenej. Jadro '52 samozrejme dela asi vic firem - nevim nezajimal
jsem se o ne.

> ale s Basicom (co samozrejme nieco "ine" je, ale je to
> "takmer hovorova
> anglictina" :-) ).

basic trochu znam a urcite by nebyl problem - jen prevechslovat syntaxe -
principy jsou porad skoro stejne.

> Ze za tym je ukryty nejaky procesor/jednocip, to v podstate nemusite
> vnimat inak ako napr. "do RAM sa zmesti tolko a tolko
> premennych", "tato
> noha sa nazyva PORT3 bit 5".
> Hladte na to pokojne ako napr. na PMD85, ZX Spectrum,
> Atari800 - v prvom
> kole nikoho nezaujimalo, ze je to i8080, Z80 ci MOS6510.

Ktery Basic '52 mate tedy konkretne na mysli? Urcite se na to kouknu. A
ktery snadno dostupny procesor '52 byste mi doporucil?

RadekCX

--
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolovßno Antivirovým systémem AVG.