Magneticka uprava vody

Snail Instruments snail@iol.cz
Středa Srpen 25 17:00:26 CEST 2004

>Zajimaji nas KONKRETNI PRAKTICKE ZKUSENOSTI z REALNEHO PROVOZU od nekoho,
>kdo to ma naistalovane. A mohu Vas ujistit, ze mnohem vice ocenim kratkou
>noticku "zarizeni XY, dodavatel YZ mam dva roky naistalovane a jsem s nim
>spokojen, protoze dela to, co jsem chtel" nebo "koupil jsem zarizeni AB od
>BC, ale zadny rozdil nepozoruji, vyhozene penize". Ostatni reci kolem jsou
>nadbytecne.

Podle meho skrovneho nazoru je mozne, ze se nerozpustne usazeniny vylucuji
ve forme jemneho kalu, misto aby tvorily tvrdou krustu na topnem telese.
Pokud docilite tohoto efektu, mate v zasade vyhrano.

Tipnul bych si, ze cely ten zazrak bude permanentni magnet. Nekdo tady
zminoval nakup SmCo magnetu v Polsku. Ovsem Nobelova cena udelena za NMR k
tomu ma zhruba stejny vztah jako ta Saifertova za literaturu.

K rozpousteni jiz vytvorenych usazenin bych byl skeptictejsi, ale na to je
zase Kalgon :-)

J. Hanzal