Magneticka uprava vody

Jiri Foldyna jiri.f@avizo.cz
Středa Srpen 25 15:40:13 CEST 2004

> Nemam duvod pochybovat o vasich slovech, ale bohuzel jsem nucen
> pochybovat o metodice experimentu resp. pozorovani. Predvedte zaroven
> trubku, ktera byla pripojena paralelne s ni, protekalo ji stejne
> mnozstvi stejne vody ale nebyla na ni magneticka uprava. Pak teprve se
> da neco prokazovat.

Dobry den,

puvodne jsem nechtel do diskuse vubec vstupovat, prestoze je pro mne osobne
nesmirne zajimava. Jsem rovnez postizen zdrojem nesmirne tvrde vody (na
chalupe, pri pouze vikendovem a prazdninovem provozu kazdorocne odstranuji
ze spiraly v bojleru zhruba 10 mm krustu). Protoze uvazujeme o tom, ze
bychom se tam nastehovali natrvalo, a jiny zdroj vody k dispozici neni,
resime tyz problem jako puvodni tazatel - tzn. nezajimaji nas ruzne uvahy o
tom, proc to nemuze fungovat, pripadne jak exaktne dokazat, ze to funguje.
Zajimaji nas KONKRETNI PRAKTICKE ZKUSENOSTI z REALNEHO PROVOZU od nekoho,
kdo to ma naistalovane. A mohu Vas ujistit, ze mnohem vice ocenim kratkou
noticku "zarizeni XY, dodavatel YZ mam dva roky naistalovane a jsem s nim
spokojen, protoze dela to, co jsem chtel" nebo "koupil jsem zarizeni AB od
BC, ale zadny rozdil nepozoruji, vyhozene penize". Ostatni reci kolem jsou
nadbytecne.
Soucasne bych si dovolil pozadat kolegy, kteri pozitivni prakticke
zkusenosti o kontakty na dodavatele zarizeni, ktera pouzivaji.

Diky

Jiri Foldyna