mini LA

Sasa - Viky - Svobodova viky@zdravotnici.cz
Středa Srpen 25 09:54:35 CEST 2004

Ahojky,

    já ti určitě nadávat nebudu :-)  Součástke někde splaším, jenom se
bojím té věci a to jak připájet toho broučinka na DPS :-(  Ale třeba se
někdo najde kdo mi to připájí :-P

    Jinak Hurá akce jsou bezva věc :-D  No a od příštího týdne mám
konečně letos dovču tak se podíváme na ono stávkujíci ICD2, jojo už se
těším ;-)

					Saša K. Svobodová - Viky

         web: http://www.zdravotnici.cz
              http://www.doupatko.adslink.cz