mini LA

MK info@mcu.cz
Středa Srpen 25 00:03:01 CEST 2004

> Vzdyt ja nikam nespecham :o)
> Jen ten material se musi objednat s rezervou.
> Nabizel jsem tu nejake nove PICy na vyvoj, skladem bylo u Microchipu pre 7000
> kusu, no nikdo se neozval a za 2 hodiny uz byla dodci lhuta 8 tydnu a skladem
> nic !

Jo vim, neco jsem objednal, neco je skladem. Ne proto, ze se hrnu delat sady soucastek,
ale abych mel nejakou zasobu pro sebe. O dodacich terminech vim, ale s nimi nic nenadelam ani ja a ani ty.

Cele to je "hura akce", na zacatku bylo pouze oznameno, ze Balu nechava delat DPS a ja jsem
doplnil, ze uvolnim soft jako Open Source.

Uz ted mi ale lidi zacinaji nadavat, jakto, ze neni okamzite dostupny obsah CPLD,
jak si dovoluji zvazovat dodavani soucastek a pod. Fakt to nemam zapotrebi :-)))

S pozdravem
MK