68HC11 - cim na ni?

MK info@mcu.cz
Úterý Srpen 24 19:16:22 CEST 2004

> No asi mě budete kamenovat ale patřím k opurcum systému ASM a C pro jejich
> dost šílené syntaxe a nepřehlednost ,,
> pro mě nečitelné a něco příšerného ,, navíc C++ na dobré urovni je za dobré peníze

???? a v cem je C++ vyhodnejsi a prehlednejsi proti C ????
???? a co si tak Kefalin predstavujete pod pojmem "C++ na dobre urovni" ????

Ptam se fakt vazne a nezaujate, protoze se slusnym C++ pro uC jsem se jeste nepotkal.
Neb to co bylo implementovane v HEWu pro Hitachaky bych si za slusne C++  neodvazil ozmacit.
I kdyz musim uznat, ze i pres sve nedostatky se v nem psalo pekne a prehledne - v tomto
konkternim pripade se jednalo o aplikaci s >>10^6 radky zdrojaku :-))))))

> Jednoho krásného dne jsem se naštval a udělal jsem Překladač PASCALU pro
> procesory řady 51 jádra

Tak se pochlubte, tohle by me vazne zajimalo. Pascal pro x51 me zatim nijak
zvlast nenadchnul (alespon ty ktere jsem mel moznost testnout).

> Takže Sw se dá psát na základech PASCALU - DELPHI

On se necha klidne psat i v Basicu, Forthu, Fortranu, Module, PL1 a buch vi v cem moznem.
Jen nekomu obcas dost zalezi na efektivite prekladace :-))))))))

S pozdravem
MK