68HC11 - cim na ni?

Magixe magixe@volny.cz
Úterý Srpen 24 18:24:50 CEST 2004

Zdravím ,, zaznělo tu něco o ASM a C

No asi mě budete kamenovat ale patřím k opurcum systému ASM a C pro jejich
dost šílené syntaxe a nepřehlednost ,,
pro mě nečitelné a něco příšerného ,, navíc C++ na dobré urovni je za dobré
peníze

Jednoho krásného dne jsem se naštval a udělal jsem Překladač PASCALU pro
procesory řady 51 jádra

Takže Sw se dá psát na základech PASCALU - DELPHI

Nyní to chci udělat pro AVR ,,  čipy od Motoroly mě nic neříkají ale proč ne
pokud mají něco příznivého.
Pokud by někdo měl zájem o spolupráci na vývoji PASCAL compileru dejte vědět

Princip je jednoduchý  Pascal jazyk se překládá do ASM sraček  a ty se
přeloží do HEX-BIN.

Výsledkem a jasný a přehledný kod programu který má hlavu a patu
,pochopitelně se nedá srovnávat
s profi compilátorama a je určený spíše pro pány bastlíře a ne pro
profesionální vývoj.

Je to napsáno na motivy MCPRO od Burkharda Kainky .. viz knížky BEN nebo
MudulBus de

S pozdravem
Milan

Jinak profi pascal produkuje pro AVR a Pic  E-lab.de   ale zase narazíte na
cenu produktu.