Ronja + Xilinx

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Pondělí Srpen 23 20:08:11 CEST 2004

On Saturday 21 August 2004 16:14, Martin Polehla wrote:
> Ahoj
>
> myslim, ze ladmanj (http://www.volny.cz/ladmanj/czfree/) planoval udelat
Neco mam, ale stale to neni plne funkcni, protoze jsem cpld zacatecnik a zatim
se mi nezdarily plne funkcni detektory paketu.
Od doby co jsem nastoupil do zamestnani, na to skoro nemam cas.
Puvodne jsem chtel pozadat nekoho ze zde pritomnych cpld guru.
Ale nechtel jsem konfrontaci s mrx11 alias Michalem Krestanem, ktery zde na
hw-news je podobne dlouho jako ja.
Kecy typu, proc se do toho se*u kdyz to neumim, nechci zanaset do konference,
nechtel jsem spoustet flame atd.
Michal to kazdopadne nema opensource, jak to koncipuji ja.
Jsem domluveny s Clockem, ze pak by to bylo zarazeno oficialne pod kridla
projektu Ronja.
Pokud by se nasel nekdo kdo by mi s temi detektory pomohl, mohlo by to byt
velmi brzo na svete.
Melo by to byt jednoduche.
Jakub Ladman