Ronja + Xilinx

Martin Polehla polous@katka.biz
Sobota Srpen 21 16:14:39 CEST 2004

Ahoj

myslim, ze ladmanj (http://www.volny.cz/ladmanj/czfree/) planoval udelat
co mrx111 v ramci sveho casu. Od mrx mam (snad) nekde schemata s
broukama atmel a xilinx, ale nikdy nezverejnil zdrojove kody do jednoho
ze svabu (myslim, ze to byl Atmel). To je podle me asi hlavni duvod
toho, proc se jeho verze neprosadila, protze ronja je otevreny projekt.
Co se tyce funkcnosti tak nevim. Ale stejne se jednalo jen o TPi modul.
U ladmana najdete (ne plne funkcni) schema s pouzitim MAXuu. Ty brouky
mam (poslali mi je z Dalasu), ale ne cas to skusit zbastlit. Asi bude
docela problem je v kusovem mnozstvi dostat.

p0l0us