Stabilizator +5V v pouzdre TO220 na Uin >50V

Petr Simek psimek@jcu.cz
Neděle Srpen 22 10:37:07 CEST 2004

Zdravim,

diky za rady (zvlaste za ten TL783CKC) . Dostal jsem se k precteni
odpovedi az ted - ve stredu rano konference 'jak kdyz utne'.
uvedenou v zapati zprav z konfery, zda neco pribyva v archivu, ale to
bylo neexistujici URL tak jsem si rekl - asi nejaky tech. problem,
konference nejde. Kdyz se ani do nedele nic nezlepsilo, zacal jsem
patrat a pres hw.cz jsem se dozvedel ze spravne URL je :

Dival jsme se do archivu a videl jsem v nem ze konfera jede, tak jsem
patral u sebe a zjistil jsem ze mi ji odmita spamlist. No dalsi hledani
ukazalo ze driv rozesilal konferu server web.nethouse.cz 195.70.132.134
a od stredy to je www.hw.cz 80.250.3.70 . Upravil jsem spamlist a uz mi
to snad chodi, kazdopadne v novych zpravach je v zapati uvedeno jiz
spravne URL http://mailman.nethouse.cz/mailman/listinfo/hw-list ktere
existuje. Nicmene archiv zprav konci ctvrtkem 19.srpna 15:44 - to asi
nebude uplne OK ?

Jeste k tomu TL783 - pri hlednai DS mi ty URL nabizene v odpovedich nejak
nefungovaly ale nasel jsem jiny zajimavy web, treba se nekomu bude hodit:
http://www.datasheetarchive.com/

S pozdravem