Cena zamysleni, stridavy motor v rc modelu rizeni

Snail Instruments snail@iol.cz
Pátek Srpen 20 21:55:47 CEST 2004

>Ja jim cenu neberu, a v podstate s ni souhlasim, ono kdyby jste vedel

'Nadsazeny ceny' (muzeme tez pouzivat obrat vyrobky s nadprumernou marzi)
sice vyrobci nechaji slusne vydelat ale zaroven mu pritahnou konkurenci. Je
to tak trochu dvojsecne.

>Ty regulatory mi obcas prijdu premrsteny.
>(1xATtiny, nejakyten HEXFET kus plosnacku

Tak tady je jednoznacne videt diletantske pojeti. Samozrejme tam mel byt
PIC! (No, ted vecer uz zadny flame asi nerozjedu, co? :-)))

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>Nicmene kdyz tu mluvite o tech vydelcich co me strasne vytaci, jsou
>konstrukce v ruznych elektro casopisech a na netu. Vetsinou je tam
>procesor a na konci clanku je ze naprogramovany procesor, je mozno
>objednat za velmi zajimavou cenu 3x az Xx prevysujici cenu procesoru

Casopisy sleduji prilezitostne. Na 1E7 obyvatel mame PE, AR, KTE, ST.
(Mimochodem, kdyby se mel tento pomer udrzet v USA, museli by vydavat asi
100 casopisu o elektronice! :-) A kazdy casopis musi mesicne zaplnit dve
nebo tri desitky stran, neni divu, ze vemou zavdek jakymkoliv clankem. Vim,
ze se tam rada autoru opakuje a dela si reklamu na svoje experimenty.
Jestli chteji za procesor 300 nebo 500, prejme jim to, na tom nezbohatnou.
A dokavad to ctenari kupuji, radakce nema duvod tenhle system menit.

Osobne jsem jeste pred casem pripravoval nejake prispevky do konkursu PE,
ale otravilo me tenkrat, kdyz hlavni cenu ziskal nekdo za kopii asi pet let
stare konstrukce z Practical Electronics (LC metr).  Navic zakaznici me
hojne zasobuji praci, takze casu moc nezbyva. A to co zbyva taky prokecam v
konferenci :-(

J. Hanzal