Cena zamysleni, stridavy motor v rc modelu rizeni

MK info@mcu.cz
Pátek Srpen 20 19:44:16 CEST 2004

> A treba se mi strasne libi konstrukce velkeho "MK" ;-), ktery nema
> problem uverenit zdrojak, a to je ten prinos. Konec koncu bych se
> asi taky mohl pochlapit s nejakou konstrukci na www.mcu.cz abych
> tady jen tak nepindal.

Tak se uz konecne pochlapte a nepindejte :-))))))))))

> Nechci vyvolavat flame, ale minimalne MK se mnou urcite v tom prinosu
> konstrukci bude souhlasit.

"Velky MK" je dojat a ac nerad musi souhlasit jen castecne :-)))))
V podstate mate pravdu - konstrukce s uC bez zdrojaku je v podstate jen jina forma inzerce.
Na druhou stranu ale take chapu lidi, kteri nechteji zverejnovat zdrojove kody.
Je to proste svobodna vule kazdeho z nas: "Zverejnit ci nezverejnit - to je oc tu bezi"

U mne je volba celkem prosta - komercni veci velice nerad poustim z ruky, ostatni
drobnosti mi jsou povetsinou volne a klidne se za ne nechavam zdrbavat.
Jenze tu vznika problem. At uz chci, nebo nechci, proste se obe tyto cinnosti
prolynaji a tak vznikaji i konstrukce, u kterych proste nemohu zdrojak pustit.
Bylo by to nefer vuci lidem (firmam), ktere za nej museli zaplatit :-))))

No a tohle obcas nejsou schopni lide pochopit - nedavno me dost nevybirave zdrbal
clovek, kteremu se zdalo, ze implementaci R/W FAT12/16/32 mu proste mam poslat
emailem. To ze jsem si dovolil za ni neco pozadovat bylo nefer, zlodejina, etc :-)))))

S pozdravem
"Velky" MK :-)))))