Signalizace vybijeni aku

Jirka zaloha@volny.cz
Pátek Srpen 20 13:42:25 CEST 2004

Jaroslav Lukesh napsal(a):

> Ne to ne!!! to je moc malo. Nevybijejte nikdy aku pod 0,8-0,9V.

Pane Lukeshi, zkuste nekdy zapatrat v oblasti modelarskych akumulatoru a
zjistite, ze tam se nekdy vybiji i do nuly. Netvrdim, ze tech 0,2 - 0,3V
je optimalni z hlediska nejruznejsich teorii, ale praxe mi ukazuje, ze
je vsechno _zcela OK_ (a to kupodivu i z hlediska zivotnosti). Ono totiz
to, co opravdu akumulatoru skodi, je mj. prepolovani a o nem tady rec
neni (vlastne zprostredkovane ano, ona vybijecka ma mj. i napomoci
udrzovat stejny stav seriove zapojenych aku a tim zabranit jejich
moznemu prepolovani pri vybijeni).

--
Jirka