Kontrola pravopisu

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Čtvrtek Srpen 19 20:01:32 CEST 2004

At 19:26 19.8.2004 +0200, Miloslav Kazda wrote:

>to mela napsat, tak by napsala tvrde s teckou (mekke s ocaskem).
>Protoze je to slovni hricka, tak by udelala psanou hricku. :-)

No pro me na skole bylo y s teckou standartni pismeno, protoze cestina mi
nikdy nic nerikala a y/i jsem volil podle estetickeho hlediska, napsal jsem
nejdriv treba i a kdyz se mi to nelibilo (proste to slovo vypadalo divne)
taxem to prepsal na y. Ale zadna cestinarka pro tento zpusob nemela
pochopeni :-( Horsi je to dneska, kdyz uz vsechno pisu na pocitaci, kde mi
takovahle univerzalni nahrada chybi :-(

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz