JAVA a Mobil

Thomas Shaddack hwnews@shaddack.mauriceward.com
Sobota Srpen 14 00:29:33 CEST 2004

On Fri, 13 Aug 2004 jiri@bezstarosti.cz wrote:

> Prosim, muze mi nekdo odpovedet na otazku, zda je mozne ovladat seriovou
> linku nebo IR u mobilu (konkretne u mne NOKIA6100) z JAVA aplikace v mobilu,
> kterou bych si napsal ? Byl by z toho docela sikovny terminalek pro
> nastavovani parametru zarizeni a jeste je porad po ruce.
>
> Vim, ze to budu muset nastudovat, ale tohle bych byl rad vedel pokud mozno
> uz ted, proto se ptam, misto abych zacal rovnou studovat a pak na to teprve
> prisel:).

Zalezi na telefonu. Co vim urcite je, ze Siemens MC60 to neumi (sunt;
myslel jsem, ze tak uzitecna a trivialni vec tam nemuze nebyt, ale asi
jsem zase precenil, co muzu ocekavat od megakorporace). Z doslechu vim, ze
alespon nektere Motoroly by to umet mely. Nokia Communicatory, ty
otviraci, by to mely umet vsechny.

Tady se da sehnat par sikovnych testovacich a benchmarkovych J2ME midletu
zadarmo, nebo jak by rekl Strycek Skrblik, za moji oblibenou cenu:
http://java.mob385.com/en/test.shtml

Pro vas z nich asi bude smerodatny Serial Port Tester.