JAVA a Mobil

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Pátek Srpen 13 15:05:09 CEST 2004

At 14:16 13.8.2004 +0200, jiri@bezstarosti.cz wrote:
>Zdravim.
>
>Prosim, muze mi nekdo odpovedet na otazku, zda je mozne ovladat seriovou
>linku nebo IR u mobilu (konkretne u mne NOKIA6100) z JAVA aplikace v mobilu,
>kterou bych si napsal ? Byl by z toho docela sikovny terminalek pro
>nastavovani parametru zarizeni a jeste je porad po ruce.

No, u komouse N9210 jde ovladat jak IR (viz. aplikace dalkace) tak i seriak
(existuje nekolik terminalu hotovych (
http://my-symbian.info/9210/download/index.php ), nektere by meli mit prime
pripojeni kabelem, ale to jsem nezkousel)
A hlavne aplikace nemusis psat v Jave ale ve tvem oblibenem Cecku ;->

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz