Re: Zničený PIC

MK info@mcu.cz
Čtvrtek Srpen 12 19:37:30 CEST 2004

> Sorry, ze se jeste jednou ozyvam. Asi jsem neschopny, ale zkousel jsem
> vsemozne hledat nekoho, kdo by mi nabidl klonovaci kartu na FUNce nebo na
> podobne smart s AVR a proste jsem na nic nenarazil. Dotazem u nekolika
> "klonovacu" mi bylo sdeleno, ze nic takoveho neni a ze vsichni dělaj klony
> na silverky.  Daniel Jabif zabyvajici se touto problematikou take zna pouze
> funkcni simemu na GOLD,GREEN, SILVER(2) . Vas odkaz je sice hezky, ale
> potreboval bych to na plug-in formatu a ne za mobilem vozit jeste karku s
> [...]

Fakt me nebavi tato debata
Celkem jasne jste psal, ze TO na AVR nikdo nedela, takze TO nejde
Tim TO byla myslena predpokladam emulace SIM karty - opravdu
jste nenasel zadnou aplikaci tohoto typu ???? Co kdyby jste prestal hledat
nekoho kdo o tom vi, ale pokusil se primo hledat danou aplikace.
Je to cesta snazsi a vetsinou i rychlejsi :-)))))

Ale jiz pomalu zacinam chapat Vase myslenkove pochody
TO vlastne neni emulace SIM karty jen na urovni protokolu,
ale i co do rozmeru, sorry, ale to jsem opravdu nehledal.
Ale verim, ze pokud se TO nahodou nalezne i rozmerove vyhovujici,
pak zas bude jiste problem v barve, zapachu ci jine podstatne vlastnosti

Jiste mate pravdu - oni TO opravdu vsichni delaji na PICech, respektive
pokud jsem vse spravne pochopil - vsichni kupuji karty od nekoho, kdo TO
na PICu udelal a cpou tam aplikace, ktere zas nekdo pro PIC napsal.

Tomuhle se rika normalne demagogie.

Howgh

S pozdravem
MK

PS: Pro JB - priste bych prosil i neco k obsahu a ne jen k forme.