Re: Zničený PIC

Jan Kuba jan.kuba@seznam.cz
Čtvrtek Srpen 12 17:09:52 CEST 2004

MK wrote:

Pul hodinky jsem bloumal po Siti a nalezl zhruba stejny pocet klonu SIMek na
PICech
a AVRkach. Vsechny na jedno kopito. Tak kde jste dospel k nazoru, ze to
nikdo
na AVRku neudelal - bud mate zle informace, nebo si neumite nic najit, nebo
proste
nechcete a je pro Vas pohodlnejsi papouskovat neco co jste zaslechl.

Sorry, ze se jeste jednou ozyvam. Asi jsem neschopny, ale zkousel jsem
vsemozne hledat nekoho, kdo by mi nabidl klonovaci kartu na FUNce nebo na
podobne smart s AVR a proste jsem na nic nenarazil. Dotazem u nekolika
"klonovacu" mi bylo sdeleno, ze nic takoveho neni a ze vsichni dělaj klony
na silverky.  Daniel Jabif zabyvajici se touto problematikou take zna pouze
funkcni simemu na GOLD,GREEN, SILVER(2) . Vas odkaz je sice hezky, ale
potreboval bych to na plug-in formatu a ne za mobilem vozit jeste karku s
dalsim hardware. Proste mi nejak asi uniklo tech 50% na 50% PIC/AVR pomer
klonu.....
Opravdu mi na tom zalezi (ne kvuli Vam) abych mel funkcni emulator na smart
(plug-in) treba na FUNce, s moznosti prepinat treba alespon 4 klony
simtoolkitem.
Rád bych věděl , odkud jste čerpal Vy. (myslim ten "zhruba stejny pocet
klonu SIMek na PICech a  AVRkach")
Nebo to bylo opravdu  ZHRUBA??? a spravne melo byt mozna 99% / x?
Ještě jednou děkuji za odkaz, případně jiné nakopnutí!
Jo člověk se stále učí!

Honza