Mini LA - plosak

MK info@mcu.cz
Úterý Srpen 10 11:48:45 CEST 2004

> To neni tak pravda. Hodne firem chce platbu kreditni kartou (kolik
> lidi ji ma?) a jeste ke vsemu dost casto neveri kartam vydanym v Ceske
> Republice (nejsme dost duveryhodni). Nebo prevodem na ucet a to trva
> pomerne dlouho a u vzdalenejsich zemi se nevi kolik to bude stat
> (plati se poplatky vsem bankam, pres ktere to jde).
>
> Pak jeste druha vec. Ne kazdy je ochoten platit do zahranici. To si
> radeji stejnou vec koupi v CR za koruny draz.

Nezlobte se, ale bud se chceme srat do sveta, nebo si hrat na tom nasem dvorecku s lopatickou a kyblickem.
Zatim jsem nenarazil pri platbe kartou (MC od GE, EB) na jediny problem a to jsem tech nakupu uz par provedl.
To same plati i naopak - svet je zvykly platit kartami. Po tom co jsem spustil platebni branu pres 2CO mi stoupl
prodej do zahranici asi na desetinasobek.

Krome toho jsem celkem jasne napsal, ze to jsou ceny od MES-Praha - to je PRAZSKA firma :-)))))
Opravdu po Vas nebudou chtit platbu do zahranici (pokud tedy nejste z Kralovstvi Valasskeho)

S pozdravem
MK