Mini LA - plosak

Miloslav Kazda miloslav.kazda@volny.cz
Úterý Srpen 10 11:39:45 CEST 2004

> Ted jsem asi trochu mimo, snad kazdy ma moznost objednat za $$, nebo mi zase neco unika??
To neni tak pravda. Hodne firem chce platbu kreditni kartou (kolik
lidi ji ma?) a jeste ke vsemu dost casto neveri kartam vydanym v Ceske
Republice (nejsme dost duveryhodni). Nebo prevodem na ucet a to trva
pomerne dlouho a u vzdalenejsich zemi se nevi kolik to bude stat
(plati se poplatky vsem bankam, pres ktere to jde).

Pak jeste druha vec. Ne kazdy je ochoten platit do zahranici. To si
radeji stejnou vec koupi v CR za koruny draz.

Miloslav Kazda