Re: Re: Kníz(ka s teorií

Danhard danhard@volny.cz
Pondělí Srpen 9 15:33:37 CEST 2004

Nojo, neni to jednoduchy, kdyz si koupim knizku v BENu za 7 stovaku, a kdyz si
ji projedu a nejak me pripada, ze uz jsem to nekolikrat cetl i s chybama :o))
Myslite ze me ji vezmou zpatky, jako plagiat ??
Takze prosim nemoralizovat, realita je nekde mezi ...

Danhard

PS v zadne knihovne nerikaji, ze si z te knizky nemuzu nic okopirovat, opsat,
ofotit !?