OT: Re: Kníz(ka s teorií

dejfson dejfson@solnet.ch
Pondělí Srpen 9 14:37:59 CEST 2004

ja bych take rad mel velkou vilu s bazenem, ve 100ha zahrade vyrovnanou
radu mercedesu a parecek nejakych solidnich slouzicich.
to ze na to nemam (at je kupni sila jakakoliv) me neopravnuje jit a
vsechno tohle ukrast (i kdyz toho sluhu asi tezko ze? :) Nic proti,
ve Vasem pripade je to pravdepodobne pochopitelne (i kdyz
neospravedlnitelne a neakceptovatelne). Reseni nastinil Danhard -> knihovna,
precist, vratit (nekopirovat). V pripade ze ji opravdu k zivotu
potrebujete, kupte ji a vyplati se Vam (i kdyz jsou pravdepodobne autori
davno
za vodou).
d.