Problem s fotodiodami

Jirí Krul jkrul@seznam.cz
Čtvrtek Srpen 5 12:28:42 CEST 2004

Zkuste se podivat po souboru habil.pdf je to habilitacní práce RNDr
Vladimíra Aubrechta z CVUT a zabyva se v ni Radiacním transportem energie
v plazmatu eletrickeho oblouku a tak predpokladam, ze v ni najdete i hustoty
energie v jednotlivych castech spektra eletrickeho oblouku.

Nicmene mam tu na stole rozdelany prijimac pro ROJNU a v ni je pouzita
obycejna SFH203 a kdyz si 20cm pred ni vytahnu 2cm elektrichy oblouk (delsi
fakt se svou tlumivkou, uz ani nevim z ceho, nevytahnu) tak to dioda pozna,
ale detekuji to pouze milivoltmetrem.
Podle datasheetu by SFH203 mela reagovat na 400 -1100nm, spinaci cas by mel
byt 5ns.