Problem s fotodiodami

danhard@volny.cz danhard@volny.cz
Čtvrtek Srpen 5 10:45:51 CEST 2004

Rekl bych, ze kazdy "nepovedeny" kondenzator je mikrofonicky :o)
Pomuze jenom dobra "mechanicka" dolni propust, mekke privody a
pruzne ulozeni.

Danhard

PS. tak do tech trubek nemlatte francouzakem, copak jste nejaky
instalateri  ? :o)

--
Prvni tajne fotografie nove Skody Octavie Combi
http://www.mixer.cz/redirect.phtml?sig=4men