FPGA ne tak velke

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Středa Srpen 4 17:47:36 CEST 2004

No jestli staci neco mensiho, tak by mohlo stacit i CPLD a na rozdil od mne
znamych beznych FPGA ma tu vyhodu, ze se jednou naprogramuje a obsah zustane
zachovan i po odpojeni napajeni (a daji se i preprogramovat), zatim co FPGA
maji konfiguraci ve SRAM a natahuji ji po kazdem startu, tedy potrebuji
konfiguracni pamet pripojenou externe a ani ta neni uplne zadarmo :).

Pokud by to melo nahradit jen trochu logiky, pak muze mensi CPLD dobre
stacit. Prikladem XC9536(XL) nebo XC9572(XL). Kusovky si chodim do ASIXu
koupit normalne pres pult (mam to blizko). Delaji se i v PLCC44, takze si je
muzete dat do patice a mate po problemu i pro bastly popropojovane treba
draty na univerzalce.

Pro zacatek to myslim neni spatna volba, programator mate za vecer
postaveny, WebPack stahnete z http://www.xilinx.com/ a muzete rychle zacit
bez jakekoli vetsi financni narocnosti, jen s trochou dobre vule zacit :).

http://www.asix.cz/download/pricelist/asix_pricelist.htm - poslou i postou.
Ten cenik nemusi byt vzdy aktualni, radeji si tam zavolejte a domluvte se co
zrovna maji, pokud to chcete rychle a nemusite mit presne nejaky urcity typ,
coz pro zacatek asi zase tak nutne nebyva :). Verim, ze Vam i poradi co si z
tech CPLD pro zacatek vzit, kdyz jim reknete alespon zhruba sve pozadavky.

--
Jiri Bezstarosti