atx zdroj

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Srpen 4 13:07:06 CEST 2004

J.R. wrote:

> Nemusite, pouzival jsem HD ve stavebnich strojich - nektere z nich dokonce
> byly primo urceny pro vytvareni vibraci - a jedine ostereni HD byly pryzove
> silentbloky. K zadne zavade disku ani ztrate dat nikdy nedoslo, spise
> odchazely prumyslove desky do PC.
> Ovsem bylo to v dobach, kdy opravdu velky HD mel kapacitu 540M, takze byly
> mozna "festovnejsi".

No jestli to tenkrat byly Connery, tak ty jako jedine mely atest pro
armadu (a taky "nepsany" pro muzikanty, divilibyste se, co takove profi
zarizeni musi vydrzet za vibrace a razy - nejen pri produkci, ale i pri
preprave).

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!