atx zdroj

J.R. siliconbrain@siliconbrain.biz
Středa Srpen 4 13:01:30 CEST 2004

> Mám velké pochybnosti o délce života HD při těch otřesech.
>
> Zdravím HW

Nemusite, pouzival jsem HD ve stavebnich strojich - nektere z nich dokonce
byly primo urceny pro vytvareni vibraci - a jedine ostereni HD byly pryzove
silentbloky. K zadne zavade disku ani ztrate dat nikdy nedoslo, spise
odchazely prumyslove desky do PC.
Ovsem bylo to v dobach, kdy opravdu velky HD mel kapacitu 540M, takze byly
mozna "festovnejsi".
--
Rt

---