Imax z NiMH

Danhard danhard@volny.cz
Středa Duben 28 15:50:33 CEST 2004

Na chovani za extremnich klim. podminek ani na vliv zpusobu nabijeni na
vnitrni odpor jste se neptal, chtel jste vedet, cim je omezen vystupni
proud, a ten je omezen predevsim vnitrnim odporem. Na vnitrni odpor ma vliv
nejen prurez privodu (u nizkoimpedancnich clanku jsou vicenasobne) a
elektrod (vsimnete si, ze jsou tyto clanky o neco tezsi), ale take zrnitost
past a zpusob sintrovani elektrod.
Pokud ale vsechno vyctete z te jedne vety "ja litam tohle ero ... " tak
klobouk dolu, me by tedy zajimala jeste aspon pouzita vrtule :o)
Mam ale dojem, ze argumentace klesla nekam na uroven auto-hifi ...

Danhard