poradte jak na opticky kabel....

Petr Simek psimek@jcu.cz
Úterý Duben 27 20:31:55 CEST 2004

On Tue, 27 Apr 2004, b wrote:

> dostal jsem 60m optickeho kabelu optical cable OK-J-D(ZN)Y 46 50/125 z
> kabelovny Decin Podmokly...

Muzete popsat jak to vypada ? Je to takovy ten vnitrni patchcord kabel
nebo klasicky opticky kabel - obal, vypln, tenka samostatna vlakna ?

> A chtel jsem si udelat propojeni mezi domy s kamaradem...Kazdy budeme mit
> jeden optokonvertor napr odtud
> http://www.vts.cz/default.asp?CatID=18844115
> oba budeme mit ty optokonvertory spojeny do switchu.
> Ale narazil jsem, nevim jak levne dostat ty konektory na
> ty vlakna....Neporadite jak levne osadit kabel konektory ST nebo SC ??? Kde
> koupit nejakou sadu na lepeni a vubec konektory ktere se daji lepit???

Ja bych koupil 50tkovy patch ST-ST nebo SC-SC (Autocont je ted nabizi
za 400,- metrove) presekl bych ho napul a zasel za nekym znamym z firmy
ktera ma svarecku at mi to zavari na ten kabel. 4 svary plus 4 smrstovaci
trubicky, kdyz mu dam ticku do kapsy bez papiru tak by to mohl udelat i
rad :-)

Je dobry na to svarovane misto hned nasadit nejakou krabicku (pokud to
nebudete nekudy protahovat) protoze je ponekud citlive na poskozeni.