poradte jak na opticky kabel....

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Úterý Duben 27 20:23:23 CEST 2004

Co je to za kabel ? Je to gelový kabel nebo takzvaně "tight buffer",
tedy opletený kevlarem ?
Pokud je to gelový kabel, tak se na konec musí navařit pigtail.
Pokud je to tight buffer, tak je stačí zakrimpovat.

Pokud by to byl krimpovací kabel, tak Vám to můžeme udělat (v jaké
lokalitě by to bylo ?), vybavení, znalosti a školeného technika máme,
včetně toho, že to může proměřit Scaniem nebo reflektometrem.
Pokud by se na to musel navařit pig-tail, tak se Vám to asi prodraží,
protože pronájem svářečky na optická vlákna není dvakrát laciný.

Zdraví PavelK