Imax z NiMH

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Úterý Duben 27 11:09:22 CEST 2004

Vloni na setkani radioamateru v Holicich kolega koupil nejake pekne LiON
AKu, take modelari a moc si je pochvaloval.
8. kvetna je setkani CB v Holicich a je mozne, ze tam vzhledem k "blesimu
trhu" bude i firma, ktera jezdi prodavat i na velke setkani na konci srpna.
Kdo to ma blizko, tak...
Ceny pry byly velmi prijemne a dalo se i neco usmlouvat...
Jindra Polivka
jpolivka@mbox.vol.cz