Imax z NiMH

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Úterý Duben 27 10:41:34 CEST 2004

Ano modelar jsem, ale az doposud jen spalovaky. Elektropohon zatim moc
neuznavam (hlave kvuli vydrzi baterii) a proto nemam absolutne zadnou
zkusenost, ale chci motorizovat svahove samokridlo, abych mohl letat i v
miste kde neni zadny kopec. Na chalupe je casto celkem dobra termika a i s
timhle elektropriveskem by to mohlo celkem dobre termitit. Jelikoz zkusenost
chybi navrhl jsem jako pohon MIG 480 Race s 6.5"x4", abych mel vykonovou
rezervu. Bohuzel zere az tech 11A. Ty baterie mam doma nevyuzite a tak je v
kazdem pripade chci zkusit. Stale doufam, ze nebude treba jej hnat uplne
nadoraz - nechci to na nejakou akrobacii, ale jen na vystoupani do termiky.

Uvidim snad dnes prijde regulator a motor a vyzkousim to. Ten muj dotaz sem
smeroval spis zda ty baterie totalne neodejdou pri tomhle proudu kvuli tomu
ze na to mechanicky nemaji. To bych pak samozrejme nemusel zkouset a mohl je
rovnou hodit do kose coz se mi nechce. Uz dva dni se snazim zjistit nejake
zkusenosti s temito clanky a zatim nic rozumneho.

Na ty ceska fora jsem koukal, ale zatim mi neprijde, ze by tam bylo neco
podnetneho - jeste to zkusim se tam juknout.

RadekCX

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.