Zjisteni vadne obrazovky

Danhard danhard@volny.cz
Neděle Duben 25 04:20:20 CEST 2004

V obrazovce muzou byt preskoky, pokud ztratila vaccum (pozna se na getru).
Svody na ostrici elektrode jsem take zazil, byly v radu 10Mohm, a pomohlo
proprasknuti vysokym.
To ale normalne nedela preskoky, jenom rozostruje, je zajimave, ze se me
sesly takove monitory 2 najednou, oba stejna zavada, jiny vyrobce obrazovky
:o)

Danhard