Zjisteni vadne obrazovky

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik@mirnet.cz
Pátek Duben 23 23:29:29 CEST 2004

No já nevím, kde by mohl být v obrazovce zkrat. VN se přivádí na vnitřní
pokovení, vnější vodivá  (uhlíková) vrstva je uzeměná a mezi tím je snad 10
mm sklo. Okolo přívodu VN je pořádný kus čistého skla. Kdyby se to proráželo
po povrchu okolo přívodu, bylo by to vidět. A aby se prorazilo sklo, to si
nedovedu představit. Spíš se něco děje ve zdroji. Zkuste si monitor zapnout
po tmě a dívejte se, kde se blýská.
Anděl