seriove pameti FRAM

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Sobota Duben 24 23:49:22 CEST 2004

Ale jo, taky už jsem se občas s někým v USA nebo jinde domluvil.
Jenže to je poněkud nesystémové řešení, které navíc znamená, že musím
někam posílat šek či hotovost a dumat, jestli to dojde.
Následně to ten člověk musí zařídit, objednat, zaplatit a poslat sem. A
zase se to může ztratit, protože zásilku s hodnotou 0 nelze pojistit a
tak podobně.
Krom toho, při podobné transakci nedostanu poštovné do nákladů a samotné
poštovné je dost vysoká suma. Zejména, pokud se ten ochotný kolega v USA
zapomene a ve snaze vyhovět co nejrychleji to pošle FedExem.

Nebo naopak, jednomu kolegovi v Austrálii jsem posílal dva kusy krystalů
4.096 MHz, které má GM běžně skladem za 20 Kč, ale v Austrálii prostě
neexistují.
Už jsem mu je doporučeně posílal dvakrát a ani jednou je nedostal. A já
teď vypadám jako blbec, protože jsem mu to slíbil a on zaboha nepochopí,
jak může existovat takový bordel, když on mně poslal redukci
IDE/CompactFlash a dorazila za pár dnů leteckou poštou...

Zdraví PavelK