VAG-COM diagnostika pomoci PIC

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Sobota Duben 24 19:15:16 CEST 2004


Děkuji,
	Přikládám jen dva poslední příspěvky, ač i ostatní byly velmi
podnětné. 

Závěr je: VAG-COM nemá cenu stavět na platformě mikroprocesoru. V
současnosti je zřejmě nejdostupnější pro notebook a od K line se
odchází.

Radek   

> -----Original Message-----
> From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz [mailto:hw-list-
> bounces@mailman.nethouse.cz] On Behalf Of Libor Kavan
> Sent: Friday, April 23, 2004 9:14 PM
> To: [HWnews]; [HWnews]
> Subject: Re: RE: VAG-COM diagnostika pomoci PIC
> 
> At 16:02 23.4.2004 +0200, tsvach@volny.cz wrote:
> 
> >2. Male servisy to nechteji, protoze "to vzdycky nejak  udelaji".
> 
> Tak to ja mam skusenosti presne opacne. Z vlastni zkusenosti vim, ze
> diagnostiku potrebuje KAZDY servis, ktery to s opravami
(elektroinstalace)
> mysli trochu vazne. Ale nemuze samozrejmne platit takovou cenu, kolik
> stoji
> original diagnostika. Nehlede na to, ze V1552 neni zadna user-friendly
> zalezitost.
> 
> >Drive jsem daval spravit auto k
> >malym, po techto zkusenostech co vse mi rekli jen do znackoveho
> >servisu.
> 
> Znam docela dobre prostredi a zakulisi "malych" i tech "velkych",
> znackovych
> servisu a takhle pausalne bych to v zadnem pripade nezarazoval.
> 
> >kazda jednotka ma svoji adresu a kodovani
> >dat. Kde to sezenete. Tak na jedno auto. V servisu ale spravuji
> >vice typu.
> 
> Ta komunikace neni zase tak odlisna, ale je fakt, ze je dobre
komunikaci s
> kazdou ECU otestovat. Ale to neni zase tak nerealne, staci na to
nekolik
> aut
> s plnou vybavou a vetsinu ECU muzete zkouset. Nehlede na to, ze
koncernova
> auta, ktera jsou diagnostikovat V*A*Gem pouzivaji stejne nebo hodne
> podobne
> ECU. Komunikaci urcite.
> 
>  4. Nez vynalozit kvantum energie pro skoro nic, tak si
> >poridte ten V*A*G - C*O*M treba s nekym spolecne.( Jen pro WV
> >koncern) Pri trose sikovnosti to jde pod W95 i nekolikrat
> >instalovat.
> 
> Ovsem to porad neresi ten problem male, lehke, jednoucelove krabicky v
> industrial provedeni, na kterou muzete sahat rukama od oleje a tahat
ji
> kdekoliv po aute kdyz potrebujete tamhle sepnout nejaky zastrceny
ventil a
> pritom na nem merit apod. Proste vyvoj jednoduche, levne a pritom
odolne
> platformy pro diagnostiku neni samoucelny.
> 
> >5. CAN je high a low speed CAN. Jeden vyrobce pouziva i oba
> >systemy. Co chcete stavet. Pro jakou komunikaci. Kde sezenete
> >popis komunikace, kdyz si to vyrobci hlidaji.
> 
> Ja to stavet nechci (urcite ne sam) protoze na to nemam cas. Jenom
jsem
> konstatoval, ze K se opousti a bude jenom CAN a V*A*G je na nova auta
k
> nicemu ;-(
> 
> >Vyvyjim ridici jednotky pro nekolik vyrobcu aut a znam komunikaci
> >jen tech svych jednotek. O ABS napr. nevim nic i kdyz delam
> >elektroniku pro sejne auto. Verte, ze si to vyrobci hlidaji.
> 
> Nicmene se da komunikace vyreverzovat pri komunikaci ECU s nejakou
jinou
> diagnostikou. To zas neni tak slozite, pokud vite, co hledate.
> 
> S pozdravem           with best regards
> ------------------------------------------------------------
>     Libor Kavan               Phone & Fax:+420 499 426 232
>     Dlouha 421
>     543 03 Vrchlabi III,CZ    http://www.techtronex.cz
>  ------------------------------------------------------------





Další informace o konferenci Hw-list