Hmotnost vybite baterie

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pátek Duben 23 17:14:35 CEST 2004

Mně to připadá logické. Z článku odešla energie, bude tedy o takových
nějakých 1e-10 gramů lehčí. Co se děje vevnitř mně vcelku nemusí
zajímat. Ať si tam jezdí náboje kam chtějí, mění se tam cigaretový
kouř ve zlato nebo třeba trpaslík točí klikou, pro tenhle výpočet
stačí jen energie dovnitř - energie ven.

Ales Prochaska